2015. július 15., szerda

Paróka mánia

Hülye vagyok... avagy paróka mániában szenvedek S.O.S.  Itt egy beszélgetés a legjobb barátnőmmel, Tyutyuval, akit állandóan a hülyeségeimmel idegesítek, de hát ez van (csodálom a türelmét, amiből hozzám sok kell. :D) Főleg amikor bekattanok és csak egy valami érdekel, de az rohadtul...XD

- Te megvennéd ezt a két parókát? (

- Mire?

- Hétköznapokra. :D

- :D Hát.. :D

- ":D:D"

- nem tudom eldönteni...


- Hordanád?  :D

- iggen *-*

- Te döntesz

- Csak mégsem tudom, hogy megvegyem-e?
te fölvennéd?

- Műszálas?

- Hát..Nem hiszem... elméletileg nem...plüss

- Ilyen rendezvényekre talán igen :D

- Plüss?  :D

- igen :)

- ok...

- pihe-puha XD

- *-* vedd  :D

- Vöröset talán nyilvánosan hordanám

- :DD itt szenvedek

- De mire kellenek? Csak úgy hordani?

- Csak hordani....igen

- Nyáron?

- Meg úgy általában, mint egy nadrágot pl. XD Na szerinted melyik legyen?

- Vörös. De ha neked a másik jobban tetszik...

- Mindkettőt megveszem! *-*

Véres verejtékkel, de végül is csak sikerült megszülnöm, nem igaz? :D A képen láthatók parókákat rendeltem meg, amikbe elsőre beleszerettem, ám megeshet, hogy inába száll a bátorságom mikor kinyitom a csomagolást. :D Talán megváltozik a véleményem, amikor egy kék-fehér térdig érő parókában akarok kimenni az utcára. Az viszont biztos, hogy egyen-ketten megnézek majd... A vörös még tényleg hordhatóbb. Most teljesen becsípődtek a parókák és egész nap ezekről nézeget képeket a neten, meg olvasgatok különböző praktikákat.

Nektek mi a véleményetek erről? Szerintetek a paróka viselése az animék miatt lett divat nálunk is? Bár az tény és való, hogy még így sem látni minden sarkon parókákban futkosó csajokat (bár a sarkon tényleg több az esélye. :D) Sokáig gondolkodtam, hogy fel merjem-e venni, vagy hagyjam az egészet a francba, mert én leszek az utca bolondja. Nos, nagy nehezen mégis megrendeltem, mert imádom őket, és ha nem veszem fel azzal csak azt érem el, hogy nem vállalom fel az egyéniségemet, a többiek véleménye pedig le van szarva. :P (Szép szenvedő szerkezet a magyarban.)  Az viszont szent, hogy ha 19 ezer forintot rááldozok, hordani fogom. Na meg persze tudom, hogy az én hajam sosem lesz ilyen, mert annyira viszont elvetemült én sem vagyok, hogy egy-egy alkalom miatt térdig érőre növesszem, és kékre/vörösre fessem. A kérdés maga az lenne, hogy szerintetek is komplett hülye vagyok, vagy ha találnátok egy jó fazonú, minőségi és szép parókát ti is felvennétek?

Esetleg leírhatnátok, hogy nektek milyen tetszik, vagy ha vennétek, az milyen lenne! ;)

Köszi, hogy elolvastátok, ezt az értelmetlen, jobb híján hülyeség, bejegyzésemet, ami remélem azért elgondolkodtatott benneteket, és ha ti is hasonlón töritek a fejeteket, most megrendelitek! :D

~Satin ,,Vessél magadra, én küldöm a kombájnt!" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése